محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

وبلاگ کودک عزیزم

نظرات (6)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 آذر 92 3:23
اخی جان دلم چقدر ناز شدی خاله جون به دستهای پر توان علی اصغر میسپارمت ++++++++++++ ممنون مامانی جون ایلیا
میترا
6 آذر 92 15:09
وای چه ناز شده خاله فدات بشه +++++++++++++++ ممنون مامانی جون مهران
امیرحسین و مامانش
7 آذر 92 0:40
سلام گلم گفته بودی چجوری بدوزم اول سررشته از اندازه گیریای خیاطس باید داشته باشی تا اسون بشه برات اندازه هایی که میگم اندازه گیری یکی از لباسای محمد جونو بیار که سایزش خوبه براش اول گشادیشو ادازه بگیر و پارچه رو با یک سانت دوخت نصف گشادی که گرفتی تا بزن و دولا کن برای امیر حسین من 25 کل گشادی خوب بود نصفش کردم و تا زدم بعد برای یقه قد لباس رو از سر شونه تا پایین اندازه کن و قدش رو علامت بزن برا امیر 35 گرفتم بعد از قسمت سر شونه که قدو خط کشیدی 5 سانت بیا داخل تا یقه رو رسم کنی و 2 سانت گودش کن اگه لباس محمد رو تا بدی از وسط متوجه میشی بعد کل شونه رو بگیر یعنی از این شونه تا اون شونه رو اندازه بگیر از قسمت حلقه ها برا امیر 25 سانت بود بعد به اندازه نصفش ز قسمت گودی یقه برو تو و یک خط بکش اخر خط سه سانت بیا پایینتا افتادگی شونه برای اینا یگیری بعد از قسمت حلقه استین لباسش تا پایین اون ادازه بگیر برا امیر 12 بود بعد حلقه رو رسم کن نمیخواد خیلی گودش کنی صاف باشه بهتره بعد استینا شو شما دو باره پارچه رو تا بزن قد استین بگیر قدشو علامت بزن گشادیشم دوباره علامت بزن بعد مثل یک کلاه آ یه خط بکش اما نه خیلی بزرگ و گودی زیاد باید گودیش کم باشه و اینم باید یک سان دوخت بگذاری برای یقشم که شما شقه لباس محمد طاها حتما باید دکمه دار باشه چون ما نمیتونیم کشی بدوزیم اگهمحمد طاها لباس تیریکو دکمه دار داشته باشه قشنگ میتونی متوجه بشیچه جوری دوخته یه ذره سخته اما اگه دقت کنی میتونه در ضمن این برای پارچههای کشی مث تیریکو یا کش بافه برای 7پارچه های ساده نمیشه بازم اگهسوالی داری در خدمتم +++++++++++ سلام مامانی چقدر زحمت کشیدین تا برام توضیح بدین متشکرم
مامان یاسین
11 آذر 92 18:49
سلام کامنت من با تاخیر زیادی هستش اما هزار ماشالا طاها خیلی ناز شده ایشالا که امام حسین یار و یاورش باشه +++++ن ممنون مامان یاسین جون
میترا
25 آذر 92 12:31
از مترسکی پرسیدم : آیا از تنها ماندن در این مزرعه بیزار نشدی؟ پاسخ داد : در ترساندن دیگران برای من لذت به یادماندنی است ، پس من از کار خود راضی هستم و هرگز از آن بیزار نمی شوم . اندکی اندیشیدم و سپس گفتم : راست گفتی ! من نیز چنین لذتی را تجربه کرده بودم . گفت : تو اشتباه می‌‌ کنی ! زیرا کسی نمی تواند چنین لذتی را ببرد مگر آنکه درونش مانند من با کاه پر شده باشد !!!!
مامان آیهان
1 دی 92 11:48
اییییییییییییییی جانم چه عکسایی چه مامان باسلیقه اییییییییی