محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

وبلاگ کودک عزیزم

فرشته کوچک من

1391/10/24 23:05
444 بازدید
اشتراک گذاری

قربون اون نگاه کردنت برم عسلکم

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

شش ماهگی

 جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

شش

 جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

شش

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خاله قاصدک بهاری
24 دی 91 23:24
سلام سلام صد تا سلام .این ماه که عسلک خاله بره تو هفت ماهگی .دخترک منم .جیگرک مامانی میشه هفت ساله .اون وقت هم جشن شروع به غذای محمد طاهاست هم جشن تولد 7 سالگی عطیه من .آبجی پیشاپیش مبارکه .


مرسی خاله قاصدک تولد عطیه هم مبارک
وای که مامانی داره لحظه شماری میکنه برا غذا دادن به من وااااای ملرچ ملورچ

مامان شايان
25 دی 91 19:09
سلام خوبي من كه خوب نيستم استرس دارم دخمل خوشكلي خوبه؟


خاله جون من پسرم محمد طاها
دخملیـــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
25 دی 91 22:23
فدای این نگاه کردنت.چقد تو ناناسی
خاله جونی ممنون بهمون سرزدید
امیدوارم در همراهی خاطراتتون همراه خوبی باشیم اگه رخصت بدین


ممنون
ماماني مهديار
26 دی 91 2:06
مباررررررررررررك.ايشلا تمام ماه ها و سال هاي عمرت رو با سلامتيه كامل سپري كني محمد طاها جون.بوسسسسسسسسسسسسسس واسه گل پسري


چی مبارکه خاله جون بازم مرسی به ما سر میزنید
مامان شايان
26 دی 91 10:46
سلام استرس داشتم بخاطر مسابقه شايان آخه بار اول بود .به لطف خدا دوم شدراستي بابت كامنت قبل شرمندهبزار به حساب هون استرس و هيجانم


آخ:جانم خدا رو شکر که دوم شدین
مامان دخمل
26 دی 91 12:00
وای عزیزم ماشاا... چقدر بزرگ شدی بامزه و بانمک من عاشق اینم که پاهاتو با دستات می گیری لپاتو بخورم من
مامان شايان
27 دی 91 15:33

………@.@@
……@..-...•..@
……@....ﮞ...@

….…\———————————————————————/
……\سلام عزیزم آپم آپم آپم آپمممممممممممممممممم …/
....\برات 2تا ماشین گذاشتم با هر کدوم که خواستی بیا!!! /
…\——————————————————————————/
منتظرمااااااااااااا
....……___
..___\ ][ /__
(_ ___׀׀_ __)
...Ŏ…..… Ŏ

._________________
|..ШШШШШШШШ.......|
|....| |.........| |.....|
|__|__|_____|__| __̠|
..... ŎŎ………. ŎŎ




وای مرسی که برام ماشین خریدین باشه خاله زودی میم
راستی براتون کامنت هم گذاشتم

نازنین زهرا
27 دی 91 16:07
سلام عزیزم خواهش می کنم
می دونم حالت رو... ولی سوپ های اولیش خیلی یک جورایی هر چند خوشمزه است قیافه اش یک جوریه حریره بادام دیگه نگو اینقدر باید وقت بذاری من دوست داشتم به غذای خانوادگی برسه از همین الان خدا قوت


مرسی مامان نازنین زهرا
نازنین زهرا
27 دی 91 16:17
راستی محمدطاهای عزیزم لینک شد خوشحال می شوم لینک بشیم


شما هم لینک شدین
مامان علیرضا
27 دی 91 17:37
عزیزم اون مطلبو برات گذاشتم تو وبم
مامان مینا
28 دی 91 1:22
سلام عزیزم چه عکسای هر مندانه ای گرفتی. هزار ماشالله به این پسر. خداحفظش کنه.تو پرسش و پاسخ برات جواب گذاشتم البته امیدوارم جواب خوبی باشه به ن سر بزن
مامان مینا
28 دی 91 1:25
راستی محمد طاها چند وقتشه؟ چرا سن بالای وبلاگش نوشته 5 ماه و 20 روز؟؟؟


عزیزم سن محمد طاها درسته