محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

وبلاگ کودک عزیزم

روز شمار برا غذا دادن به محمد طاهام

1391/11/2 11:22
528 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم تا چند روز دیگه شروع میکنم به غذا دادن بهت وای که تا این چند روز هم بگذره  خودم برات آرد برنج درست کردم  هر روز میرم ظرف پیرکسی که خریدیم رو نگاه میکنم میگم زودتر 6 ماهه بشو تا بتونم برات آشپزی کنم  وای که چقدر  ذوق کنم وقتی شروع به خوردن کنی ملرچ و ملورچ امروز 5 ماه و 24 روزه شدی فقط 6 روز دیگه مونده   هورررررررررررررا هورررررررررررا 

171.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیر مهدی(سوده)
2 بهمن 91 23:01
سلام گلم گل پسرتو ببوس از طرف من .به وبلاگ امیر مهدی هم سر بزن .تو وب پرستاریم مطلب گذاشتم اگه دوست داشتی برو بخون.ممنون از اینکه بهم سر زدی عزیزم.گرفتاریها کمتر مجال میده به هر دو تا وب سر بزنم.
مامان کوروش
4 بهمن 91 0:18
سلام مامان مهربون ممنون بابت تبریک تولد کوروش گل پسر نازتو رو ببوس


خواهش میکنم بوس