محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

وبلاگ کودک عزیزم

عکسهایه 5 ماهگی محمد طاها

1391/10/14 12:12
481 بازدید
اشتراک گذاری

 م

شب یلدا مبارک پسرم

م

 م

قربون اون صورت ماهت

م

 م

ای خنده خنده خنده محمد طاها میخنده

م

 م

بلاخره تونستی این هواپیما  رو بگیری

 م

م 

ان شاالله   یک روز خودت خلبان بشی  و منم میشم شاگردتنیشخند

م

 م

جانم  واقعا بچگی عالمی داره ها

م

 م

به چی با این تعجب نگاه میکنی مامانی  چی دیدی؟

م

 م

محمد طاها در حال ذوق کردن و شادی

م

م 

مامانی دستات چه مزه ایه

م

 م

بخند که با خنده هات میخندیم نیشخند

م

م 

 م

م 

م

 م

م

م 

بازم یه لالایه شیرین دیگه 

م

 م

قربون اون قد و بالات  چه کلاه بهت میاد

م

 م

م

 م

داری کم کم از عروسکت بزرگتر میشی ها 

م

 م

مامانی اینجا تازه میخواهی غلت بزنی

م

 م

عجب سیب خوشمزه ای 

م

م 

اینجا پنج ماهمه 

م

 م

م

 

م

عروسک نازه من  اینو مامان بزرگم خریده برام

م

 

م

هندوانه شب یلدا  چقدر شیرین بود 

م

 م

شب یلدا به من که خوش گذشت

م

 م

مم

م 

م

م 

کم مونده چهار دست و پا برم 

م

م 

عشق مامان و بابا 

م

 م

اونقدر عکس داری که نگو بقیه رو میزارم تو آلبومت پسرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

هیراد و عمه لیلاش
11 دی 91 19:55
*سلام ، ایام بر شما خوش * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
هما مامان پرهام
12 دی 91 15:14
عزیزم چقدر محمدطاها بزرگ وناز شده ماشالاااااهمه عکسشم خوشگلنجیگر خالههههههه


مرسی خاله جون دارم دندون در میارم حسابی نق نق میکنم
مامان علیرضا
12 دی 91 23:08
عزیزم سلام ایشالا همیشه سالم و شاد باشه این نازنازیتون
ببوسش از طرف من


بوسسسسسسسسسسس بوسسسسسسسسس
مامان شايان
12 دی 91 23:14
سلام عزيزم خوشحال ميشم كه بيشتر با هم آشنا بشيم ماشالا پسر نازي هم داريد


مرسیییییییی
مامان بردیا قلقلی فلفلی
13 دی 91 15:17
سلام مامانی.. چقد ناز شده این پسر خوشگله ایشالا 9999999999999999ماهه بشی کوچول
مهسا مامان نورا
16 دی 91 19:53
عزیزم ماشاله خدا حفظش کنه خوشحال میشم مارو لینک کنید اینم واسه کوچولوی نازمون


مرسی عزیز لینک شدین