محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

وبلاگ کودک عزیزم

نظر سنجی فوری فوری

1391/8/18 21:31
483 بازدید
اشتراک گذاری

من میخوام عکسهایه محمد طاها رو درست کنم بزارم وبلاگش ولی احساس میکنم این طوری عکسها کوچیک میشه و از سادگی و قشنگی در میان

نظر دوستان چیه؟ اگه میشه بگید که عکسها رو همین طوری ساده بزارم وبلاگ یا درستش کنم مرسی

و یه نظر دیگه ؟ بهتره که توی ادامه مطلب هم مطالبم رو قرار بدم یا  صفحه اول بهتره چون سرعت اینترنت همه یکی نیست.

 

از همه دوستانی که نظراتشون رو برام مینویسند خیلی ممنون هستم تشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سمیرا مامان ترنم
16 آبان 91 2:03
سلام.به نظر من عکس ها ساده اش قشنگ تره...عکس های کار شده خیلی ریز میشه و جذابیتش کم میشه.... من زیاد با ادامه مطلب موافق نیستم . خودم اکثرا ادامه مطلب ها را باز نمیکنم...
مامان علی خوشتیپ
16 آبان 91 13:05
سلام
با اجازتون منم نظرم رو بدم
از توی لینکاتون متوجه شدم بابای طاها جان عکاسه...
به نظر من عکسای زیبای طاها جان نیازی به تزئین ندارن.همینجوری خیلی خوشگلن
ادامه مطلب برای اینه که وبلاگتون راحتتر باز بشه.بهتره که از ادامه مطلب استفاده کنید.درضمن باعث بالارفتن آمار بازدید هم میشه.
تو قسمت آپلود عکس هم توضیح داده شده که از ادامه مطلب استفاده بشه.اینجوری وبلاگ مرتب تر و بانظم تری هم خواهید داشت.
مرسی مرسی
عکسای طاها جان مثل خودش اینقدر زیبان که آدم دلش نمیاد ادامه مطلب رو از دست بده


مامان امیر مهدی (سوده)
18 آبان 91 0:25
سلام عزیزم من خودم عکس های امیر مهدی رو تو وبلاگش تو قسمت ادامه مطلب میذارم نی نی وبلاگ هم همینو گفته تو قسمت اپلود عکس و اما به نظر من عکس هایی که روشون کار شده قشنگترند.منون که به من سر زدید نینی هم هنوز وضعیتش مشخص نیست حتما مینویسم براتون.


ا
چقدر پسرتون نازه خدا براتون نگه داره
سپیده
18 آبان 91 0:42
با سلام. باعث افتخار که دوستانی مثل شما روزانه به ووبلاگم سر می زنم و باعث خوشحالی من می شن. با افتخار لینک شدید.
در مورد نظر سنجی مسلما عکس ساده زیباتره و البته ادامه مطلب استفاده کنید برای راحتی کار دوستان بهتره.
http://koodakeman91.niniweblog.com

خیلی ممنون
مینا
18 آبان 91 14:02
با افتخار لینکتون کردم
مامان آوينا
18 آبان 91 14:40
منم عكساي ساده رو بيشتر مي پسندم آخه اين كوچولوها اينقدر نازن كه نياز به كار كردن ندارن. با ادامه مطلبم زياد موافق نيستم بهمون سر بزنيد خوشحال ميشم
علیرضا و زبنب
19 آبان 91 14:08
زن دایی عکس هارا میکس کن قشنگ تر می شود

مرسی اگه وقت کنم چشم