محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

وبلاگ کودک عزیزم

یه شعر ترکی برا محمد طاها جونم

1391/12/9 9:25
647 بازدید
اشتراک گذاری


ننه م منه ناغیل دیر

ننه! ننه!‌ های ننه!
گؤزلری مرجان ننه
گل اوتوروم دیزینده
سنه دئییم جان ننه

اللری قابار – قابار
منی باغرینا باسدی
آلدیغی بویون باغین
منیم بوینوما آسدی

ننه من منه ناغیل دیر
من ناغیل سیز یاتمارام
اونوتمارام من اونو
هئچ واخت اونو آتمارام

دونن گؤردویوم ننه م
بوگون یامان قوجالیب
قاپ – قارا ساچلارینی
اغ – آپباق قار آلیب

ننه! ننه!‌ های ننه!
ن مامسسله ییره م من سنی
من ناغیل سیز قالمیشام
چاغیر های ننه !‌منی

 

مادرم به من فصه میگه  -  مامان مامان - مامان - چشماهاش خوشگل مامان-  بیا بشینم روی زانوت- بهت بگم جان مامان - دستش پوسته پوسته - منو بغل میکنه - گردنبندی که خریده - میبنده به گردن من - مادر من بهم قصه میگه - من بدون قصه نمیخوابم - من هیچ وقت اونو تنها نمیزارم- مادری که دیروز داشتم - امروز  پیر شده - موهایه سیاهش -مثل برف سفید شده - مامان مامان - مامان - من بدون قصه نموندم - مادر منو صدا کن -

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان یاسین
8 اسفند 91 10:28
سلام چه شعر قشنگی البته اگه میشه معنیش رو هم بنویسید اینم بگم ما ارادت خاصی به دوستان ترک زبانم دارم




سلام چشم اگه تونستم و وقت کردم معنی رو هم مینویسم
فائزه مامان مهدیار
23 اسفند 91 13:35
سلام مامان محمدطه مهدیار وپسر شما تقریا همسن هستن گلم لینکت میکنم خوشحال میشم شماهم لینکم کنی و با هم دوست شیمhttp://faezeh.niniweblog.com