محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

وبلاگ کودک عزیزم

نظرات (6)

زهرا مامان ایلیا جون
10 آذر 93 6:49
چقدر نازه
میترا
2 دی 93 15:35
سلام مهران تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده بیایید و زحمت بکشید کد 46 را به 1000891010 ارسال کنید
❈ کوثر❈
12 دی 93 20:14
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان و بابا
20 دی 93 11:52
عزیزمممممممممممممم چه عکس های خوشگلی نی نی نازی داری قربووووونش خدا حفظش کن منم مامان دوتا نینی هستم خوشحال میشم به ماهم سر بزنی
مامان محمد طه
23 دی 93 10:00
عزیزم چقدر ناز شده ان شا اله زیر سایه امام حسین باشه
کوثر
29 اسفند 93 9:48
سلام خاله جون به نظرم منو یادتون بیاد.من کوثر هستم که منو لینک کردیید تو پیوندهای وبلاگتون بانام کوثر دختری ورزشکار .میخواستم بگم وبم حذف شده میشه به وب اصلیم یه سری بزنید خوشحال میشم. باآرزوی سالی پراز خوبی ومهربانی واسه شما ومحمد طاها جون. سلام وبلاگ جدیدتون لینک شد